czwartek, 23 stycznia 2014

Pamiętnik

  Ostatnio wpadła w moje ręce książka pt. "Pamiętnik" Nicolas'a Sparks'a, pochłonęła ona mnie niesamowicie.Powieść o pewnej miłości, która rozkwitła po zakończeniu II wojny światowej. Bohater książki Noah Calhoun odczytuje codziennie wieczorem kronikę pewnej kobiecie chorującej na Alzheimera, dzięki temu przeżywa ponownie swoje chwile pierwszej miłości. Bardzo pięknie jest opisana pierwsza miłość, którą Noah obdarzył Allie.
  Jeśli ktoś jeszcze nie czytał to bardzo zachęcam :). A to jest mój ulubiony fragment z całej książki:

(...-Tata mawiał, że kiedy człowiek pierwszy raz się zakochuje, jego życie nieodwracalnie się zmienia i choćby nie wiedzieć jak się próbowało, to uczucie nigdy nie zniknie. Ta dziewczyna, o której opowiadasz, była twoją pierwszą miłością. I cokolwiek byś zrobił, zostanie z tobą. Na zawsze...")



5 komentarzy:

  1. oo dzięki za polecenie! od dawna mam zamiar przeczytać coś Sparks'a, słyszałam, że dobry pisarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry! Będę sięgała po wiecej jego powieści :)

      Usuń
  2. Bardzo znana, wspaniała powieść Sparksa! Pozdrawiam.
    http://femmexlikexme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałem, naprawdę dobra książka. Teraz czytam 'Szczęściarza' również tego autora

    OdpowiedzUsuń