wtorek, 12 listopada 2013

Tangle Teezer

Cześć dziewczyny!
Jestem pewna, że każda z was słyszała o słynnej szczotce do włosów Tangle Teezer. Długo zastanawiam się nad kupnem, ale w końcu spróbowałam, i powiem wam, że warto!!! Polecam każdej z was, ponieważ ma niezwykłe działanie tj: rozczesuje bezboleśnie poplątane włosy, poprzez jej gumowe ząbki masuję skórę głowy co powoduje pobudzanie cebulek włosów, nie niszczy struktury włosa, a wręcz go odbudowuje, dostosowuje się do włosów, a co najważniejsze sprawia, że włosy stają się lśniące w mgnieniu oka! Serdecznie ją polecam, mam nadzieję, że chociaż trochę rozwiałam wątpliwości dziewczynom, które do tej pory miały wątpliwości nad jej kupnem, uwierzcie mi, że naprawdę warto!




3 komentarze:

  1. upewniam się po raz kolejny i skłaniam do zakupu...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak szczotka może odbudowywać włosy ? ;ooooooo

    OdpowiedzUsuń