środa, 22 maja 2013

Natalia











12 komentarzy:

  1. Ty robiłaś te zdjęcia? Są super! Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak ja! ;) Cieszę się, zapraszam serdecznie :)

      Usuń
    2. Ja się dopiero uczę robić zdjęcia, ale mam nadzieję, że dobrze mi pójdzie ;)

      Usuń
    3. Napewno! Trzymam kciuki

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia! Zazdroszczę talentu, ja ledwo trzymam aparat w rękach XD :P

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyżej
    Jakie imie taki charakter ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for the following,dear:)But I can`t find your the GFC button for following you!Help me,please :)
    Wish you a lovely evening :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaale przyjemnie się patrzy na te ciepłe barwy i na Natalii i za Nią (:
    Uwielbiam biel latem. Ostatnio też myślałam nad ' ostrym cięciem ' włosów i chyba dzięki niej dojdzie to w końcu do skutku (:
    Zdjęcia prezentują wysoką jakość, widać pasję, chociaż na niektórych twarz jest dość zaciemniona, przez powieki na oczach powstaje cień a to nie wygląda korzystnie.
    Tak to nie mam uwag (:
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Still can`t find GFC button :( But I follow you via Google + ,though :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia! Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo dziękuje :))

    OdpowiedzUsuń