poniedziałek, 27 maja 2013

DIY Manicure.

 1.Narzędzia: obcinacz do paznokci, pilniczek, drewniany patyczek, cążki, baza, lakier do paznokci, top coat.
 2. Skróć paznokcie na długość jaką chcesz uzyskać.
 3. Nadaj paznokciom okrągły kształt (Ja użyłam pilnika prostego o ziarnistości 180/180- wygładza końcówki paznokci, nadaje im matowy efekt końcowy)
 4. Aby zmiękczyć skórki, namocz dłonie w gorącej wodzie z mydłem przez ok. 5 minut.
 5. Zastosuj odżywiającą oliwkę domowym sposobem. Podgrzać kilka łyżeczek oliwy z oliwy, a następnie wmasować je w skórki.
 6. Odsuń skórki drewnianym patyczkiem.
 7. Usuń skórki cążkami. Rób to delikatnie, aby nie przeciąć zbyt blisko łożyska paznokcia, w przeciwnym razie może dojść do zakażenia.
 8. Scrub do rąk. Oliwę z oliwek wymieszaj z solą od 2-5 minut i wmasuj w dłonie.
 9. Wmasuj nawilżający krem.
 10. Pomaluj base coat (może być nawet bezbarwny lakier do paznokci)
 11. Pomaluj dowolnym lakierem do paznokci.
12. Na koniec pomaluj top coat i pozostaw do wyschnięcia.









Powodzenia!!!!!! :)

4 komentarze:

  1. Bardzo dobre zdjęcia, przejrzysty opis i co najważniejsze.. domowy, prosty sposób na zadbane dłonie! czekam na więcej! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Idę niedługo na ślub, więc Twoje porady na pewno mi się przydadzą! Szkoda, że tak rzadko dbam o swoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje paznokcie od zawsze spędzały mi sen z powiek, ponieważ były kruche, krótkie, z białymi odbarwieniami no i pozbawione witamin. Teraz po zakupie odżywki z Sally Hansen, co było dość kosztownym (bynajmniej dla takiego skąpca kosmetycznego jak ja ) przedsięwzięciem wszystko uległo zmianie. Teraz z chęcią czytuję takie posty jak Twój (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie mam czasu na takie bawienie sie z paznokciami, ale w końcu chyba będę musiała o nie zadbać bardziej, na pewno skorzystam z Twojej porady :)

    OdpowiedzUsuń